Sex, drugs, gods & rock ’n’ roll
Aradi Kamaraszínház
radikális stand up tragedy Eric Bogosian és José Saramago szövegei nyomán
Őszerepben: Harsányi Attila
Rendezte (75 százalékban): Tapasztó Ernő
Számtalan vendégjáték, fesztiválszereplés és díj után az Ördögkatlanba is megérkezik Harsányi Attila és vele ez a kiváló, nagyon expresszív előadás. Kétszer láthatjuk majd (ha jut sorszám…) a villánykövesdi Faluházban.
Íme néhány részlet a visszhangokból:
„Van abban valamiféle mutatványos jelleg, ahogy Harsányi Attila minden fordultában más és más, ám egyként erősen elrajzolt karaktert ránt magára, ám mivel ezek a figurák nem holmi lejárt szavatosságú szabványalakok, a pergő-forgó maszkabál maga is rock and rollá válik. Rúg, pont, rúg-lép, rúg, pont, rúg-fordul. Az előadás jól láthatóan tud arról, hogy a rock and roll nem egy tánc, de vajon mi, akik nézzük, megtudhatjuk-e ugyanezt? Tapasztó Ernő rendezése minél szellemesebb one man show, annál inkább másokról szól, és minél kevésbé szellemeskedik, annál erősebb színház.” (7ora7)
„Ismerős történetet tör szét, ráz össze és mesél újra az Aradi Kamaraszínház és a szegedi MASZK Egyesület ősbemutatója. A sex, drugs, gods & rock’n’roll című, Eric Bogosianból és José Saramagóból kikevert elegy a Bibliát tölti újra. A mikrofonnal felszerelt forgószékben ülő Harsányi Attila néhányat fordul és a topmenedzser Istentől máris a mély depresszióban sínylődő Noéig jut, aztán a fejhangon sivító laza Káintól a drogos múltjára legbüszkébb rocksztárig kerül. Egyszerre távolítja el és hozza érthető közelségbe a már-már unásig ismertet, bravúrosan és fölényesen játszadozva a mi lenne, ha kérdésével.” (revizor.hu)
radikális stand up tragedy Eric Bogosian és José Saramago szövegei nyomán
Őszerepben: Harsányi Attila
Rendezte (75 százalékban): Tapasztó Ernő
Számtalan vendégjáték, fesztiválszereplés és díj után az Ördögkatlanba is megérkezik Harsányi Attila és vele ez a kiváló, nagyon expresszív előadás. Kétszer láthatjuk majd (ha jut sorszám…) a villánykövesdi Faluházban.
Íme néhány részlet a visszhangokból:
„Van abban valamiféle mutatványos jelleg, ahogy Harsányi Attila minden fordultában más és más, ám egyként erősen elrajzolt karaktert ránt magára, ám mivel ezek a figurák nem holmi lejárt szavatosságú szabványalakok, a pergő-forgó maszkabál maga is rock and rollá válik. Rúg, pont, rúg-lép, rúg, pont, rúg-fordul. Az előadás jól láthatóan tud arról, hogy a rock and roll nem egy tánc, de vajon mi, akik nézzük, megtudhatjuk-e ugyanezt? Tapasztó Ernő rendezése minél szellemesebb one man show, annál inkább másokról szól, és minél kevésbé szellemeskedik, annál erősebb színház.” (7ora7)
„Ismerős történetet tör szét, ráz össze és mesél újra az Aradi Kamaraszínház és a szegedi MASZK Egyesület ősbemutatója. A sex, drugs, gods & rock’n’roll című, Eric Bogosianból és José Saramagóból kikevert elegy a Bibliát tölti újra. A mikrofonnal felszerelt forgószékben ülő Harsányi Attila néhányat fordul és a topmenedzser Istentől máris a mély depresszióban sínylődő Noéig jut, aztán a fejhangon sivító laza Káintól a drogos múltjára legbüszkébb rocksztárig kerül. Egyszerre távolítja el és hozza érthető közelségbe a már-már unásig ismertet, bravúrosan és fölényesen játszadozva a mi lenne, ha kérdésével.” (revizor.hu)